De punten na ronde 3: Adidas nog steeds aan kop.

Adidas heeft de meeste punten in de poulefase vergaard. In de kwartfinale staan maar liefst drie door Adidas gesponsorde landen, Nike heeft er twee evenals Puma en Umbro is vertegenwoordigd met een land.

Alle kledingsponsoren maken nog kans op de overwinning.

Na het overzicht van de kledingsponsors per land, de punten na ronde 1, en de punten na ronde 2 volgt hier het overzicht van de punten na ronde 3.

Punten na ronde 3, Euro 2012, EK 2012, kledingsponsor

Advertenties

Over Marijn Krijger

Marijn Krijger is marketeer, blogger en webautochtoon. Specialist in: Strategie, Online marketing, CRM, Content en Analytics.
Dit bericht werd geplaatst in opvallend en getagged met , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op De punten na ronde 3: Adidas nog steeds aan kop.

  1. Pingback: Heel veel geld: De kledingsponsors van het EK’12 [INFOGRAPHIC] | Marijn

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s