Diëten om dik te worden.

De diëten om aan te komen zijn vervangen voor uithongerdiëten om zo dun mogelijk te zijn. Gezien het grote deel van de bevolking dat nu te dik is zijn de diëten uit de jaren ´50 en ´60 misschien toch wel succesvol gebleken.

Te dun?

Hieronder volgen twee advertenties voor diëten waarbij het de bedoeling dikker en zwaarder te worden. “BEN JE TE DUN?” kopt de eerste advertentie. Er wordt bangmakerij gebruikt om toch vooral de veertiendaagse proefperiode aan te vragen. Volgens de advertentie kan je niet veel als je dun bent. Zo kan je niet succesvol worden als dokter en mannen kunnen de plichten van het leven niet uitvoeren met kracht en moed.

Ben je te dun? Dieet, advertentie, vintage ad

En dan ook nog deze. Als je populair wilt zijn kan je toch echt niet skinny zijn.

You can't afford to be skinny. Ben je te dun? Dieet, advertentie, vintage ad

Advertenties

Over Marijn Krijger

Marijn Krijger is marketeer, blogger en webautochtoon. Specialist in: Strategie, Online marketing, CRM, Content en Analytics.
Dit bericht werd geplaatst in Marketing, Reclame en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s