Aanbieding die niet verkrijgbaar is

Er zijn veel manieren om op te vallen. In een folder of op een website kan dit met mooie plaatjes, schreeuwende buttons of bewegende beelden. Of door op de site aan te geven bij de aanbiedingen die nog in moeten gaan, dat een bepaald product niet beschikbaar is.

De Aldi-aanbieding die niet verkrijgbaar isAanbieding niet verkrijgbaar

Aldi heeft deze week deze techniek toegepast. En met succes. Dit blog gaat over dit onderwerp, waardoor er weer meer aandacht is voor Albrecht Discount.

Het doet denken aan de spaties die in de marketing (vaak onbewust) gebruikt worden, maar wel zorgen voor veel aandacht voor het betreffende product of bedrijf.

De betreffende advertentie staat hier aan de rechterkant. De hele aanbiedingspagina van Aldi voor de aankomende week staat hieronder. Weliswaar op klein formaat. De oranje streep met witte tekst valt op. En dat is nou precies de bedoeling van reclame.

De aanbieding van volgende week is niet verkrijgbaar

Aanbieding die niet verkrijgbaar is

via Marijn Krijger
Aanbieding die niet verkrijgbaar is

Over Marijn Krijger

Marijn Krijger is marketeer, blogger en webautochtoon. Specialist in: Strategie, Online marketing, CRM, Content en Analytics.
Dit bericht werd geplaatst in Via MarijnKrijger.nl en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Aanbieding die niet verkrijgbaar is

  1. King Billy zegt:

    Aldi Süd op internet in Duitsland:
    https://www.aldi-sued.de/de/angebote/angebote-ab-montag-8-april/

    https://www.aldi-sued.de/de/angebote/angebote-ab-donnerstag-11-april/
    Kennelijk hebben Duitsers het meer op tuinieren en comfort dan op klussen. Vers gebakken broodjes verkopen ze ook. Rollen automatisch uit de oven in de schappen als deze leeg zijn. Maar alleen bij Aldi Süd.
    Aldi Nord is een ramp. Een soort veredelde marktkraam met dozen waarin je moet graaien.

    • Klopt, de twee broers Albrecht die ieder hun eigen supermarktketen hadden onder dezelfde naam. De overeenkomst is de prijs die laag is. In Zwitserland was aldisierung in 2005 het woord van het jaar. En Duitsland aldisiert lekker door. De dure trein heeft een bus als alternatief die dezelfde stations aandoet. Het duurt wel langer, maar is natuurlijk stukken goedkoper.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s