Vijftig tinten grijs en ketchup

Een goede klap op de onderkant van een fles ketchup doet wonderen. In de trilogie Vijftig Tinten heeft die goede klap een heel ander effect.

Smack the bottom

In een creatieve campagne is dit te combineren. Een leverancier van kleding (wat voor kleding zou dat nou zijn?) bracht de twee werelden bij elkaar. Op de onderkant van ketchupflessen werd een sticker geplakt. Hierop staat een beeltenis van een achterwerk met daarop een uitdagende tekst, zoals Harder, Try it again, Spare no mercy en Give it a good smack. Uiteraard was het doel om degene die de fles ketchup pakte een ander soort trek te laten krijgen. Een bijeffect was, dat er meer ketchup werd gebruikt.

Vijftig tinten grijs en ketchup, smack the bottom

Vijftig tinten grijs en ketchup

via
Vijftig tinten grijs en ketchup

Advertenties

Over Marijn Krijger

Marijn Krijger is marketeer, blogger en webautochtoon. Specialist in: Strategie, Online marketing, CRM, Content en Analytics.
Dit bericht werd geplaatst in Via MarijnKrijger.nl en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s