FedEx, UPS en DHL

Een koerier brengt een pakketje van A naar B. Het belangrijkste verkooppunt is snelheid. Hoe sneller een pakketje kan worden bezorgd, hoe beter de dienstverlening. FedEx claimt de snelste te zijn en laat dit zien door hun wagenpark te voorzien van opvallend beeld.

Het logo van FedEx vind ik nog altijd fantastisch. De subliminale pijl tussen de E en de X is een sublieme vondst. FedEx heeft hun eigen rijdende reclamezuilen ingezet, een slim staaltje marketing.

FedEx en DHL

FedEx is net altijd een tandje sneller dan DHL. Door op hun bezorgwagens een klein stukje van een DHL-wagen te laten zien is het duidelijk dat FedEx sneller is.

FedEx is sneller dan DHL

FedEx en UPS

En FedEx is ook sneller dan UPS. In deze vrachtwagen worden twee wagens van UPS meegenomen.

FedEx vervoert UPS

Beide foto’s zijn gephotoshopt, of dat ook daadwerkelijk door of in opdracht van FedEx is gedaan is niet bekend.

FedEx, UPS en DHL

via
FedEx, UPS en DHL

Advertenties

Over Marijn Krijger

Marijn Krijger is marketeer, blogger en webautochtoon. Specialist in: Strategie, Online marketing, CRM, Content en Analytics.
Dit bericht werd geplaatst in Via MarijnKrijger.nl en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s