Te glad of te zwaar?

Wat hebben een film en een pan gemeen? Niet zoveel is het meestgegeven antwoord op deze vraag. Toch zit er iets in de posters. De reclamebureaus die de campagnes voor de film Gravity en voor de een pan van Tefal maakten lieten beiden de posters uit de lijst glijden.

Voor de film Gravity waren posters geplakt. De zwaartekracht bleek echter sterker dan de lijm en de posters gleden naar beneden. Eenzelfde soort idee werd gebruikt bij de antiaanbaklaag van een pan van Tefal. Maar liefst drie jaar antiplakgarantie wordt er gegeven. Het niet blijven plakken was aan de poster te zien, want ook deze gleed zo uit de lijst.

De ideeën komen overeen, de uitvoering is praktisch hetzelfde, maar de oorzaak van het wegglijden van de posters is de ene keer zwaartekracht en de andere keer het niet blijven plakken. Zie de foto’s van beide posters hieronder.

Filmposter Gravity Poster voor pan van Tefal glijdt uit de lijst

Te glad of te zwaar?

via
Te glad of te zwaar?

Advertenties

Over Marijn Krijger

Marijn Krijger is marketeer, blogger en webautochtoon. Specialist in: Strategie, Online marketing, CRM, Content en Analytics.
Dit bericht werd geplaatst in Via MarijnKrijger.nl en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s