Nog 10 opvallende stoepborden.

Al eerder werd hier een verzameling stoepborden geplaatst. De creativiteit is nog lang niet op, dus hier zijn er weer tien.

Hieronder tien voorbeelden van creatief gebruik van stoepborden

Stoepbord, coffee keeps me busy until its acceptable to drink wine, come in for both

Hier hebben ze koffie (zolang er nog geen wijn gedronken mag worden) en wijn.

Stoepbord lopend (torture museum)

Niet helemaal een stoepbord, want er wordt mee gelopen. Uitstekende reclame voor het torture museum.

Stoepbord drinking, it's like being cuddled by puppies

Drinken en puppies. Op een stoepbord. Dat moet werken.

Stoepbord a bird sitting on a tree is never afraid of the branch breaking, because her trus it not in the branch but in her own wings. Believe in yourself.

Gedicht. Vogel vertrouwt op vleugels, niet op de tak. Dus geloof in jezelf.

Stoepbord -  Trust me, you can dance - vodka

“Geloof me. Je kunt dansen.” -Wodka.

Stoepbord. The perfect martini. Pour gin, vermouth and olives into the trash where they belong. Drink whiskey. Bar is open.

De perfecte martini. Flikker gin, vermouth en olijven in de prullenbak, waar het hoort. Drink whiskey. De bar is open.

Stoepbord. the average human walks 900 miles per year and drinks 22 gallons of beer, which means the average human gets 41 miles per gallon, not bad

Gemiddeld loop je 900 mijl per jaar en drink je 22 gallons bier. Dat is 41 mijl per gallon. Niet slecht.

Stoepbord. Not to get technical but according to chemistry alcohol is a solution

Technisch gezien is alcohol een oplossing

Stoepbord. Cold Buy a book. You'll still be cold but you'll have a book

Koud? Koop een boek. dan is het het nog steeds koud, maar heb je wel een boek.

Stoepbord, soup of the day, the tears of our enemies (we also have black bean soup)

Soep van de dag. Tranen van de vijand. We hebben ook bonensoep.

Nog 10 opvallende stoepborden.

via
Nog 10 opvallende stoepborden.

Advertenties

Over Marijn Krijger

Marijn Krijger is marketeer, blogger en webautochtoon. Specialist in: Strategie, Online marketing, CRM, Content en Analytics.
Dit bericht werd geplaatst in Via MarijnKrijger.nl en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s