Bavaria doet aardig tegen Heineken. Heineken doet aardig terug.

Thanks for begin around BavariaDertien november is het World Kindness Day. De Nederlandse biermerken waren dit jaar extra aardig tegen elkaar. Bavaria daagde Heineken uit door een foto te tweeten waarop Heineken wordt bedankt. De fles van Heineken is ideaal om de kroonkurk van een fles van Bavaria af te wippen. Een reactie van Heineken liet niet lang op zich wachten.

You're welcome HeinekenDe reactie van Heineken

Heineken draaide de foto om. De fles van Bavaria was nu de opener van de fles van Heineken. Daarbij plaatsten ze nog: “You’re welcome!” Via een tweet werd dit de wereld ingeslingerd.

Een-tweetje

Bedrijven beantwoorden graag reclames van concurrenten. Coca-Cola reageerde vorig jaar op een Halloween-reclame van concurrent Pepsi. En Jaguar reageerde met een video op een video van Mercedes. Jet Airways, Kingfisher Airlines en GoAir reageerden op elkaars billboard. Nokia reageerde op de introductie van de iPhone 5C

 

 

Bavaria doet aardig tegen Heineken. Heineken doet aardig terug.

via
Bavaria doet aardig tegen Heineken. Heineken doet aardig terug.

Advertenties

Over Marijn Krijger

Marijn Krijger is marketeer, blogger en webautochtoon. Specialist in: Strategie, Online marketing, CRM, Content en Analytics.
Dit bericht werd geplaatst in Via MarijnKrijger.nl en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Bavaria doet aardig tegen Heineken. Heineken doet aardig terug.

  1. Pingback: Guerrilla marketing | Esmée Burghouts

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s