Verhalen zijn niet van papier – advertentie voor e-boeken

Newton Compton Publishing laat zien dat de verhalen niet van papier zijn. Weliswaar kennen we al jaren het gedrukte boek, een verhaal kan ook verteld worden of via een e-boek worden verspreid.

Door Dracula papier te laten happen en Sherlock Holmes een papieren horloge te geven wordt duidelijk gemaakt dat de drager van het verhaal niet doorslaggevend is om een verhaal een verhaal te laten zijn.

Stories are not made of paper E-book Newton Compton Publishing 2 Stories are not made of paper E-book Newton Compton Publishing 1

Woensdag boekendag

Woensdag is boekendag. Zolang de voorraad strekt wordt op marijnkrijger.nl elke woensdag een blog over boeken geplaatst. Natuurlijk is er een link met marketing. De blogs over (marketing en) boeken zijn hier terug te vinden.

Verhalen zijn niet van papier – advertentie voor e-boeken

via
Verhalen zijn niet van papier – advertentie voor e-boeken

Advertenties

Over Marijn Krijger

Marijn Krijger is marketeer, blogger en webautochtoon. Specialist in: Strategie, Online marketing, CRM, Content en Analytics.
Dit bericht werd geplaatst in Via MarijnKrijger.nl en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s